Procesul evaluarii gradului de satisfactie al cetatenilor în ce priveşte relaţia cu Poliţia Locală Timişoara şi calitatea serviciilor oferite, institutia supune atentiei timisorenilor, si nu numai, un chestionar cu 9 intrebari referitoare la reactia de feed-back a cetatenilor in raport cu problemele semnalate pe adresa Directiei Politiei Locale si aşteaptă opiniile si sugestiile dvs. in legatura cu aceasta modernă şi inedită modalitate de comunicare.
1.Cum puteti defini ultima dvs. interactiune cu personalul Directiei Politiei Locale Timisoara
2.Cum evaluati eficienta procesului de rezolvare a problemei dvs
3.Politistul local a fost amabil
4.Care din urmatoarele calitati ale sale au iesit in evidenta
5.Ce v-a deranjat la politistul local
6.Politistul local mi-a rezolvat rapid si operativ problema
7.Politistul local era bine informat
8. In principiu, Directia Politiei Locale este institutia de interes public care
9.Cand ati apelat telefonic sediul Directiei Politiei Locale, cat de repede vi s-a raspuns.
Perioada de derulare a acestui proces de sondare a opiniei cetăţenilor este cuprins în intervalul 1 octombrie – 30 noiembrie 2011.