vineri, 26 august 2011

Timişoara / Vicecampioana României va juca "matinalul" la Slatina

Valentin Velcea, antrenorul principal al Politehnicii Timisoara, a fost categoric inaintea deplasarii la Slatina, in vederea meciului cu ALRO, de sambata, 27 august, ora 11, din Liga II (seria a II-a). "Nu luam in calcul decat victoria!" este mesajul tehnicianului: "Va fi un meci important si dificil la Slatina, mai ales ca la ora meciului va fi foarte cald. Dar acesta nu este un motiv de scuza. Vom intalni o formatie dornica de un rezultat bun, agresiva, o echipa care si-a manifestat dorinta de a fi o candidata serioasa la promovare. Marti, am avut un meci de Cupa, cu 120 de minute de joc si lovituri de departajare, consumul de energie a fost foarte mare. Am gestionat insa bine zilele pana la meciul cu ALRO, jucatorii au gasit resurse de a se motiva. Stiu si ei foarte bine ca victoriile creeaza un climat favorabil si vor sa isi faca drumul cat mai linistit spre Liga I. De multa vreme nu am mai jucat la ora asta, cred ca de vreo sapte ani!".
Velcea a anuntat ca, din diferite motive, primul 11 va avea nume noi fata de primele doua meciuri oficiale: "Va trebui sa facem unele schimbari in formula de start. Avem niste indisponibilitati din punct de vedere medical si al randamentului. Vreau ca la ora jocului, cei care vor intra in teren sa nu aiba nicio retinere pentru a face tot ce trebuie pentru a ne impune. Nu imi convine un egal la Slatina, imi convine doar victoria!"