duminică, 19 iunie 2011

Femeia Zilei / Simona Traşcă, adică Pamela de România


Iată o altă vedetă aruncată în focul luptei cu celebritatea, pe numele ei Simona Traşcă, dar cu supranumele de Pamela de România.
„La 16 ani, m-am îndrăgostit de consulul Libanului şi am făcut un copil cu el. Aşa că, acum, sunt mândra mămică a unui băiat de 14 ani, Fady, care mă susţine în tot ceea ce fac, inclusiv m-a încurajat înaintea acestui pictorial. Din păcate, după şase ani de
căsnicie, relaţia mea cu tatăl lui s-a destrămat. Au fost mai multe neînţelegeri, care au culminat cu faptul că el mi-a cerut să renunţ la religia mea, ortodoxă şi să trec la religia lui, musulmană… Evident, băiatul creşte cu mine acum şi avem o relaţie foarte modernă părinte-copil, suntem, practic, prieteni”, a mărturisit blonda de 31 de ani pentru Bucătărescu.ro.
În ultima vreme, televiziunile aveau nevoie de o altă starletă pe micile ecrane.
Şi au găsit-o pe Simona Traşcă, posesoarea unor silicoane pe care le-a tot schimbat ca şi pe cauciucurile de la o maşină.
Poate chiar mai des. Şi uite aşa ratingurile cresc mai ceva ca Făt-Frumos.