miercuri, 18 mai 2011

Timişoara / După ce a rămas fără partid, PNŢCD Timiş riscă să ajungă şi în stradă

Viorel Sasca, vicepreşedintele PNŢCD Timiş: "Săptămâna trecută, dl Ciuhandu v-a informat privind rezoluţiile CNC, printre care şi acea decizie de a se ţine un congres de unificare. Am să fac doar o precizare: chiar dacă nu se va ajunge la o înţelegere cu gruparea Moiescu şi gruparea Pavelescu să participe la acest congres, noi oricum îl vom ţine. Toţi delegaţii de la organizaţiile care doresc unificarea sunt bineveniţi. Noi suntem obligaţi să ţinem acest congres pentru că dl Sârbu i-a delegat atribuţiile privind conducerea partidului dlui Ciorbea. Aşadar, dl Sârbu consideră că, din acest moment, dl Ciorbea are şanse mai mari să facă reunificarea şi, chiar dacă în primă fază nu reuşeşte, atunci trebuie să alegem un nou preşedinte, probabil în persoana dlui Ciorbea. Obiectiv vorbind, dl Ciorbea are două avantaje: locuieşte în Bucureşti şi adevărul e că acolo se fac jocurile politice şi, în plus, are o pregătire juridică, dumnealui angajându-se şi să ne reprezinte direct în procese. Eu sper ca liderii acestor grupări să dorească într-adevăr unificarea. Se pare că prezentăm şi acum interes pentru unii care vor să ne ţină departe de scena politică. Procesul pe care îl avem aici cu dl Pavelescu, via Rodica Vlad, a fost amânat pe 24 mai, la solicitarea lor. Cu un tupeu nemărginit, cer ordonanţă prezidenţială să fim scoşi din acest sediu. Aceasta e chiar o culme a nesimţirii. Noi am pus bazele acestei organizaţii, am cumpărat sediul, reprezentăm PNŢCD aici şi cred că ne-am onorat promisiunile făcute faţă de electorat".